De korfballers van DWA/Argo speelden zaterdag, net als een week eerder, tegen koploper ROG uit Groningen. Toen werd het 18-28 voor de lijstaanvoerder, nu werd het een veel spannender duel. Hoewel het bij rust 10-4 was, kwam DWA/Argo in de tweede helft nog dichtbij. Het werd uiteindelijk 14-11 voor het nu dus thuis spelende ROG.
Trainer-coach Lisette Hamminga had bij DWA/Argo enkele omzettingen gedaan. Zo stond Twan Eshuis langs de kant en was er in de samenstelling van de vakken ook het een en ander veranderd. Het doel was om de scorende mensen van ROG beter lam te leggen.
Het was sowieso een heel andere wedstrijd dan een week eerder, want de doelpunten vielen aan beide kanten minder gemakkelijk. De thuisploeg ging wel voortvarend van start. Na 2-0 en een treffer van Aniek Schram werd het 5-1 voor de thuisploeg. De Groningers hadden echter veel meer kansen nodig dan in de eerste ontmoeting en dat bood perspectief voor DWA/Argo. De Winsumers en Bedumers hadden echter zelf ook niet het beste van het spel. Zo kon het dat het bij rust pas 10-4 was, waarbij aanvoerster Yarin Smedema, Sanne Schuuring en Tycho Schuuring nog trefzeker waren geweest namens de gasten.
In de tweede helft kende DWA/Argo een betere fase. Tom van der Laan schoot vlot 10-5 binnen en na de 11-5 maakte Sanne Schuuring met twee snelle goals 11-7. Toen Tom van der Laan ook nog 11-8 maakte, rook de ploeg van Hamminga bloed. ROG maakte wel 12-8, maar Tom van der Laan zorgde voor 12-9 en er was nog ruim de tijd om dichterbij te komen. Na 13-9 volgde een lange fase waarin beide ploegen er niet in slaagden om tot een doelpunt te komen. Ondanks enkele wissels aan de kant van DWA/Argo duurde het maar liefst twintig minuten voordat er weer een treffer te bewonderen viel. Invalster Lynn van der Kroft maakte 13-10, maar de tijd begon te dringen. Er waren nog maar tien minuten te spelen. Het duurde vervolgens nog eens acht minuten voordat ROG de voor hen verlossende 14-10 maakte en in de slotminuut schoot Tycho Schuuring de 14-11 eindstand in de boeken.
Deze keer voelde DWA/Argo dat het kansen had gehad om ROG van de overwinning af te houden, maar het mocht niet zo zijn. Dat betekent dat het nog altijd spannend is wie er gaat degraderen. Er zijn nog twee wedstrijden te spelen. Eerst volgt op 30 mei de uitwedstrijd bij SDO en een week later komt WSS voor het laatste duel naar Winsum. Daar zal de beslissing vallen. DWA/Argo heeft de beste papieren, maar het is nog allerminst zeker. Een punt of een overwinning bij SDO zou een mooie bonus kunnen zijn voor DWA/Argo. Die wedstrijd begint om 15.30 uur in Schoonoord.
Scores DWA/Argo: Sanne Schuuring (4), Tom van der Laan en Tycho Schuuring (2), Yarin Smedema, Aniek Schram en Lynn van der Kroft (1).
Een slechte generale repetitie levert in de regel een goede première op. Dat gezegde wordt nog wel eens gebruikt in de theaterwereld. Voor vijfdeklasser Farmsum gold het in ieder geval wel. Na de onthutsende slechte voorstelling van een week eerder tegen Wedde (0-1) kwam het er in Woltersum tegen de plaatselijke SV op aan. De thuisclub had zijn zinnen gezet op nacompetitie en had net als Farmsum een zege nodig. Voor de ogen van meer dan vierhonderd toeschouwers klaarden de bezoekers de klus. Na een snelle 1-0 achterstand volgde vlak voor de onderbreking de ommekeer in de wedstrijd. En was het geloof bij de witzwarten in een goede afloop helemaal verdwenen toen Farmsum meteen na de doelwisseling nog een keer toesloeg. Uiteindelijk zegevierden de roodgelen met 2-4 en kon de kampioensvlag, net als zeven jaar geleden, opnieuw gehesen worden.
Hoe mooi is het als je in het jaar van het 70-jarig jubileum weet te promoveren. Sinds zondagmiddag even voor half vijf weten ze daar in Farmsum over mee te praten. De trots van het sportpark Tuikwerd, door trainer Peter Ernst geen club maar een vereniging genoemd, kon na het laatste fluitsignaal van scheidsrechter Bakir Abu Shama uit Groningen opgelucht ademen. De stap naar de vierde klasse was gezet. Onder de ogen van naaste concurrent Groen Geel, dat met een grote afvaardiging naar Woltersum was vertrokken. Uiteraard in de hoop dat de Farmsumers nog een misstap zouden maken waardoor zij de titel zouden opstrijken. Het gebeurde echter niet. de Stadjers werden tot de nacompetitie ‘veroordeeld.’
In tegenstelling tot een week eerder beet Farmsum zich meteen vast in de tegenstander. Het hoge druk zetten bracht ook risico’s met zich mee, want SV Woltersum counterde af en toe goed. Na amper zeven minuten had Jeroen Tuma al een bal van de lijn moeten halen, toonde ook doelman Damon Vos zijn kwaliteiten en was het Marco van Dijk die verdediger André Strijbos er na een diepe bal door het centrum op snelheid uit liep en het halve dorp op zijn kop wist te zetten: 1-0.
Farmsum speelde stukken beter dan een week eerder. Het had echter de pech dat er twee treffers afgekeurd werden omdat er sprake van buitenspel zou zijn geweest. De eerste keer was er geen twijfel mogelijk, maar wat de assistent-scheidsrechter van SV Woltersum daarna had gezien wist niemand. Hij was echter overtuigd van zijn gelijk en de fluitist steunde hem in zijn beslissing. Nadat een vrije trap van Jeroen Tuma vlak voor de lijn werd weggehaald door Woltersummer Martijn Buls, was het vlak voor rust wel raak. Een voorzet vanaf de linkerkant daalde op de juiste plek in de zestien meter van de thuisclub neer en werd door Ruben Stam tegendraads binnen gekopt: 1-1. Een mooi moment voor de gasten om zich terug in het duel te werken en het zou nog beter gaan worden.
In de 48e minuut schoot Robert Veenhuis hard op doel. Doelman Quinten de Vries kreeg het leer niet onder controle en vervolgens was Teun Westerhuis er als de kippen bij om de bal alsnog binnen te werken: 1-2. Een fikse dreun voor de gastheren die er meteen na de hervatting nog eentje kregen te verwerken en de nacompetitie aan de horizon zagen verdwijnen. De bal was amper weer aan het rollen gebracht of het was Stijn Harkema die op rechts iedereen te snel af was. Hij probeerde eerst zelf tot succes te komen. Die poging leed schipbreuk. De tweede oplossing bleek beter te zijn. De Farmsumer schoof het leer in de voeten van Ruben Stam en opnieuw was het raak: 1-3. Van die optater had SV Woltersum niet terug. Het bleek al snel dat de ploeg er conditioneel steeds meer onderdoor ging en dat de Farmsumer machine op toeren begon te komen.
Niels Woldendorp had het duel op slot kunnen gooien, maar kopte van dichtbij op de lat. En daarna kwamen er nog meer kansen om de ploeg van trainer Adem Secer definitief op de knieën te dwingen. Die goal leek maar niet te willen vallen. Omdat Farmsum na de derde treffer eigenlijk weinig meer te vrezen had van de thuisclub, was er geen sprake van vervolgschade. Even sputterde de thuisclub nog tegen en leek Bram van der Veen op weg naar een doelpunt. De vlag ging echter omhoog en dus ging het feestje niet door.
Ondertussen was er hier en daar al gewisseld en hoefde Farmsum het duel alleen nog maar uit te spelen. In de 80e minuut kwam er aan het laatste restje onzekerheid een einde. De bal werd achter de defensie van SV Woltersum gelegd en het was Teun Westerhuis die het leer langs goalie Quinten de Vries wist te krijgen. De glijdende Martijn Buls wist niet te voorkomen dat er een vierde treffer van Farmsum op het bord zou verschijnen: 1-4. Aan Farmsumer kant mochten Dennis Bierman en Danny de Vries ook nog wat minuten maken en laatstgenoemde was zelfs nog dicht bij een vijfde treffer. Invaller Ronal Eerkens mocht vervolgens de eindstand nog op 2-4 bepalen. Het kon de opkomende vreugde aan Farmsumer zijde niet meer temperen. Toen de vele meegereisde supporters het veld eindelijk mochten bestormen en er nog maar weer wat vuurwerk werd ontstoken, was het besef daar. De roodgelen hadden het toch maar weten te flikken. En dat wilden ze laten weten ook.
Peter Ernst (Farmsum): ‘We hebben na de wedstrijd tegen Wedde wel even wat noten gekraakt. Toen leek het helemaal nergens op en waren het met name de dragende spelers die verstek lieten gaan. Dat was nu wel anders. We hebben de druk er meteen op gezet, maar moesten wel uitkijken voor hun counters. Dat had ook slechter kunnen aflopen. Desondanks ben ik van mening dat we zeer terecht hebben gewonnen. Na een half uur spelen heeft SV Woltersum weinig meer te vertellen gehad en verzuimden we eigenlijk verder weg te lopen. Toch heb ik me geen moment zorgen gemaakt. Zij zaten er op zeker moment helemaal door. Het is prachtig om in zo’n ambiance als nu kampioen te worden. Natuurlijk hadden we het liever tuis gedaan, maar goed. De buit is binnen, het feest kan beginnen.’
Adem Secer (SV Woltersum): ‘Na die slechte wedstrijd tegen Wedde wisten we dat we op een fel Farmsum konden rekenen. We kwamen overigens wel heel knap op voorsprong en hadden pech met die twee mogelijkheden die voor de doellijn werden weggehaald. Die buitenspelgoals van Farmsum hadden een waarschuwing voor ons moeten zijn. Zij voerden de druk steeds verder op. Daar wisten we niet meer onderuit te voetballen. Het is jammer dat onze meest scorende spits Miquel Korte niet mee kon doen vanwege een schorsing. Maar of dat echt verschil had gemaakt? Farmsum is in mijn ogen de terechte kampioen. Wij staan met lege handen, maar kunnen op een goed seizoen terugkijken.’
Ze waren weer even terug op het oude nest, zoals dat zo mooi heet. De kampioenen van decennia geleden. De mannen van het toenmalige VV Appingedam die na twee heroïsche voetbalgevechten tegen Nieuw-Buinen de kampioensvlag mochten hijsen in de 2e Klasse. Op het Wellemansportpark in Appingedam troffen ze elkaar. Tijdens de wedstrijd van DVC Appingedam tegen Veendam 1894.
Na een prima ontvangst van de club en een welkom van Popko Boerema vertelde Hans Meijer hoe hij als opvolger van toenmalig trainer Johnny de Groot er wel tegenop zag om met de kampioensploeg in de eerste klasse te starten. Er was immers geen ervaring met voetbal op dat niveau. Nadat men de eerste helft van DVC had bekeken was het tijd voor een hapje en een drankje. Van de tweede helft kregen de reünisten weinig meer mee. Ze hadden het te druk met het ophalen van herinneringen en het vertellen van anekdotes. Uiteindelijk werd hen nog wel verteld dat de thuisclub met 3-1 had weten te winnen en dus kon de dag helemaal niet meer stuk. De groep bleef nog enkele uren na de wedstrijd hangen met als doel om snel weer bij elkaar te komen. Dat moest dan volgens een van de aanwezigen maar gebeuren bij de opening van het nieuwe complex dat aan de Klauckelaan verrijst. Iedereen knikte instemmend en met die boodschap ging iedereen weer zijn eigen weg. Het was mooi geweest om nog even weer terug te blikken. Nog een keer die sfeer, al was het dan ook maar denkbeeldig, van weleer op te snuiven. Ze hadden in ieder geval van elkaars gezelschap genoten en moesten daarna natuurlijk nog wel even poseren voor een ‘elftalfoto.’ Daar staan op de achterste rij van af links Henk Schipper, Tonny Hoorndijk, Egbert Hoving, Jan Medema, Henk Klaassens, Hendrik Smit, Hans van der Laan, Popko Boerema en Henk Hommes op. Op de voorgrond zitten vanaf links Wim Fambrene, Gert Zeemering en Elle Smit. Op de foto ontbreken Hans Meijer, Bertus Smit, Wiebrand Haan, Klaas van Streun en Lucas Huijzer.
Dankzij een 0-3 overwinning op thuisclub Holwierde heeft Poolster zichzelf weten te verzekeren van nacompetitievoetbal om promotie naar de derde klasse. En dat mag op zich een knappe prestatie worden genoemd van de geelzwarten. Op sportpark Katmis stond er voor de gastheren niet veel meer op het spel. Bij winst op de buurman en verlies van SV Lycurgus op bezoek bij kampioen FC Lewenborg zouden de mannen van trainer Jari Brevet hooguit als vijfde kunnen eindigen. De thuisclub was dit seizoen te groot voor het servet, maar aan het einde te klein voor het tafellaken.
Een beetje eergevoel zullen de mannen van trainer Jari Brevet nog wel hebben gehad voordat de eerste aftrap van de dag zou plaatsvinden. In Spijk waren de Holwierders nog de baas gebleven en werd een 2-3 overwinning geboekt. De geelzwarten dus nog een appeltje met de thuisclub te schillen en ook nog wat goed te maken na de toch wel tegenvallende 0-3 nederlaag in het thuisduel tegen Middelstum van een week eerder. En omdat er voor de gasten nog wel degelijk wat op het spel stond, mochten de meegekomen supporters iets van hun favorieten verwachten. Bij Poolster ontbraken de geschorste Robbert Kok, was Kevin Bijlsma met vakantie en kon doelman Cas Schipper niet aantreden vanwege een kaakontsteking. Hij werd onder de lat vervangen door debutant Kevin van Dam. Die had overigens gezelschap van Joris Dijkstra, die ook voor het eerst in de hoofdmacht mocht aantreden.
Nadat scheidsrechter Wiersema uit Grootegast voor de eerste keer had gefloten wilde het duel aanvankelijk niet op gang komen. Het eerste gevaar kwam van Spijkster zijde waar Mark Lijnema voorlangs schoot. Eigenlijk was het vreemd om te zien hoe Holwierde zijn grootste kans kreeg toen Wesley Bos wilde uitverdedigen en het leer bijna in eigen doel schoot. Na een klein half uur leek de thuisclub uit een corner op voorsprong te komen. Doelman Kevin van Dam was al geklopt. De kopbal van Jort Tiesma werd echter door Tom Dijkman voor de doellijn weg gewerkt. Poolster toonde zich in de fase daarna dreigender dan de gastheren. Jelmar Christiaans en Jesse Smit hadden de score misschien wel moeten openen voor de bezoekers. Holwierde hield het vooralsnog droog, maar zag daar in de 35e minuut verandering in komen. Jelmar Christiaans was weer eens te snel voor zijn directe tegenstander Kevin Kamminga en leverde een voorzet af waar Jesse Smit net niet bij kon komen. In zijn rug was het echter Koen Biemond die de bal wel wist te raken: 0-1.
Na de doelwisseling verscheen Holwierde met iets meer agressie op het veld en werd er wat hoger druk gezet op het doel van Kevin van Dam. De defensie van Poolster bleef echter overeind en probeerde van de ruimte te profiteren die de thuisclub achterin liet vallen. Op zeker moment leek een aanval van Poolster dood te bloeden toen Mark Lijnema in de diepte werd aangespeeld. De terugspeelbal van Jort Tiesma op doelman Robbin Kuipers was echter niet strak genoeg, waardoor Mark Lijnema een nieuwe kans kreeg. Vervolgens waren de herstelwerkzaamheden van Yirsan Bouman ook niet afdoende en mocht Jesse Smit na een klein uur zijn tweeëntwintigste competitietreffer laten aantekenen: 0-2.
Holwierde zocht naar de aansluitingstreffer en na een inzet van Sander ten Hove moest hij met de voet redding brengen omdat de bal van richting werd veranderd. Een steekbal door het midden van Tim Visscher had slechter kunnen aflopen, maar eindigde met een doeltrap. De defensie van Poolster, met een uitstekend acterende goalie Kevin van Dam, leek niet van zijn stuk gebracht te kunnen worden. Ook niet toen alle remmen er bij de gastheren werden afgegooid. Aan de overkant had invaller Daan Bos het duel op slot moeten gooien, maar zag zijn poging stranden. Jesse Smit liet vervolgens zien hoe het wel moest. Een doeltrap van Kevin van Dam belandde in zijn voeten en er was daarna niet veel nodig voor de aanvaller om zijn tweede van de middag te scoren: 0-3. Kevin Noot leek zelfs nog een vierde goal aan het totaal van Poolster toe te voegen. De kopbal van de invaller werd echter gepareerd en dus bleef het bij de reeds bereikte stand.
Poolster deed goede zaken met de overwinning in een klasse waarin het tot en met de laatste speeldag spannend blijft. FC Lewenborg is er in 4E met de titel vandoor gegaan, de Spijksters kunnen zich opmaken voor de nacompetitie omdat het in de derde periode meer doelpunten voor heeft dan het eveneens winnende HFC ’15. En dus komt er toch nog een vervolg nadat men lange tijd de strijd om het kampioenschap vol leek te kunnen houden maar in de beslissende wedstrijden geen resultaat wist te behalen. Opmerkelijk feit is overigens wel dat tweevoudig doelpuntenmaker Jesse Smit en zijn teammaatje Jelmar Christiaans goed zijn voor maar liefst 46 van de 67 goals die Poolster dit seizoen wist te maken. Ze wisten ieder 23 keer het net te laten bollen.
Jari Brevet (Holwierde): ‘We moesten het in de eerste helft vooral van de spelhervattingen hebben. Daar konden we gevaarlijk mee worden. We kregen in de eerste vijfenveertig minuten negen corners en toch wisten we daar te weinig mee te doen. We hebben na de rust geprobeerd om de counter er uit te halen van Poolster. Daarin was met name Jelmar Christiaans heel sterk. We zijn dit seizoen vaak beter geweest dan de tegenstander, maar winnen dan niet. Van deze wedstrijd kan ik dat niet zeggen. We waren op sommige momenten echter te slap en dus kun je constateren dat Poolster heel zakelijk heeft gespeeld en terecht wist te winnen.’
Bas Groeneveld (Poolster): ‘Ik heb een strijdbaar Poolster gezien dat goed heeft geantwoord op de slechte wedstrijd van vorige week. In de omschakelmomenten waren we regelmatig zeer gevaarlijk. En af en toe moet je een beetje geluk hebben bij de gevaarlijke standaardsituaties van Holwierde. Ik ben trots op het team hoe we deze overwinning binnen hebben gesleept en blij voor de spelers die hun debuut hebben gemaakt. Met deze mooie overwinning sluiten we het reguliere seizoen goed af en mogen we ons opmaken voor de nacompetitie.’
Op eigen veld is GEO er niet in geslaagd om de thuiswedstrijd tegen SC Scheemda in winst om te zetten. In een gelijk opgaande wedstrijd stapten de Scheemders na negentig minuten als meest gelukkige ploeg van het veld met een 1-2 zege op zak.
Voor GEO stond er vandaag niets meer op het spel en kon vrijuit worden gevoetbald. De ploeg had vorige week de derde periode binnen weten te slepen en kon ook in de competitie niet meer worden ingehaald. SC Scheemda had nog een kleine kans om de nacompetitie te halen, maar was afhankelijk van SV Mussel. Dat wist zijn wedstrijd te winnen en nam de periode over van kampioen BATO. De wedstrijd speelde zich vooral af tussen de twee 16 meter-gebieden en was er voor beide doelen weinig te beleven. Beide keepers hadden deze middag weinig te doen. Toch kwam Scheemda in de 45e minuut door Wouter Wagena op voorsprong. Knullig balverlies aan de kant van GEO leidde een counter van SC Scheemda in. De voorzet vanaf de rechterkant werd feilloos door Wouter Wagena in de kruising geschoten: 0-1.
Ook na de thee werd het spelbeeld niet veel anders. Beide ploegen wisten niet echt grote kansen te creëren. De volgende treffer in de 65e minuut kwam dus ook werkelijk uit de lucht vallen. Een voorzet kwam tussen keeper Bram Westers en verdediger Laurens van der Kamp van GEO terecht. In zijn poging de bal te pakken, bokste hij de bal tegen de rug van Laurens van der Kamp aan in het eigen doel. Een miscommunicatie met als gevolg een onnodige tegengoal: 0-2. In de 90e minuut maakte Harold van Geffen nog de 1-2 voor GEO maar daarmee kon de nederlaag niet meer worden voorkomen. Een afstandsschot van 35 meter belandde achter de keeper van SC Scheemda.
Leendert Nieborg (GEO): ‘De gelukkigste ploeg heeft gewonnen. Dit was een typische nul nul-wedstrijd waarin we twee mooie doelpunten hebben gezien. Dit duel hebben we kunnen gebruiken om spelers, die de laatste tijd weinig speelminuten hadden gekregen, in te zetten en jongens met een blessure te sparen. Verder had ik het gevoel dat diverse spelers al met de nacompetitie bezig waren en niet de focus hadden die voor een wedstrijd noodzakelijk is.’
Cor Grozema (SC Scheemda): ‘Dit is een terechte overwinning. We hebben niks weggegeven. Ondanks dat we al weken een aantal basisspelers misten, hebben de jongens het prima gedaan. Het is mooi om de competitie op zo’n positieve manier af te sluiten. We maken ons op voor volgend seizoen. ’
Middelstum is klaar met het seizoen. Op eigen veld werd de competitie afgesloten met een nederlaag in het duel tegen Oosterparkers. Voor de gastheren stond er niets meer op het spel. De equipe van trainer Jan-Pieter Westing had zich een week eerder al veilig weten te spelen. Oosterparkers had de punten nog wel nodig, omdat het aan degradatievoetbal moest zien te ontsnappen.
Middelstum moest het stellen zonder Matteo Milkovic, de broes Emiel en Aijolt Douma en Xander Anema. Het bood coach Westing wel weer de mogelijkheid om andere spelers minuten aan te bieden. Niemand wil afhankelijk zijn van dat wat er in deze fase van de competitie op de velden in de regio gebeurt en dus konden de Stadjers het zich niet veroorloven om aan de Coendersweg schade op te lopen. En dat straalden de gasten dan ook wel uit. De thuisploeg moest het betere spel aan Oosterparkers laten. Middelstum begon gewoonweg te zwak aan het treffen. De onderlinge afstanden waren te groot en die ruimte moet je spelers als goalgetter Luciano Carty en Rashid Conquet niet geven.
De gastheren kregen overigens wel de mogelijkheid om de score te openen. Op het middenveld werd te lichtzinnig met het balbezit omgesprongen en was het Thijs Wieringa die binnen het kwartier doelman Kilian Fraiquin voor zich zag opduiken. Of hij daarvan onder de indruk was geraakt, zal nooit duidelijk worden. De kans ging in ieder geval verloren en dus bleef er een uitstekende mogelijkheid onbenut om de eigen supporters te doen juichen. Een beetje zuur was het dan ook wel dat Oosterparkers het net wel in beweging wist te krijgen. Een inzet werd van richting veranderd door Nordin Luit en plofte achter doelman Nick Verkerk: 0-1. Er stond ongeveer een half uur speeltijd op het scorebord toen de gasten de marge zelfs wisten te verdubbelen. Een uitstekend schot van afstand van Fabian de Vries was duidelijk teveel voor doelman Nick Verkerk en dus konden de Stadjers iets rustiger achterover leunen: 0-2.
Na de doelwisseling ging Middelstum op jacht naar de aansluiting in een poging om het seizoen in ieder geval op een waardige manier af te sluiten. De thuisclub stond na wat omzettingen ook wel wat beter, maar moest blijven uitkijken voor een uitbraak van Oosterparkers. Die waren meestal niet van gevaar ontbloot. En dan met name omdat men vooral over de flanken erg snel bleek te zijn. Er kwamen wel wat kansen over en weer. Aan de stand zou echter niets meer veranderen in het tweede bedrijf en dus had Oosterparkers zijn doel bereikt. Voor beide teams is het te hopen dat ze volgend seizoen een iets belangrijkere rol in de competitie gaan spelen.
Jan-Pieter Westing (Middelstum): ‘Voor ons was er alleen nog de spreekwoordelijke eer die we konden behalen. Na het mooie resultaat tegen Poolster was het voor ons wel klaar. Natuurlijk hadden we graag willen winnen. Daarvoor speelden we echter met name voor de thee te zwak. Toen werden de afspraken niet nagekomen. In de tweede helft ren je er dan achteraan. We hebben het wel geprobeerd, maar helaas wilde het niet lukken. Het zit er nu op voor ons. Het doel is bereikt, we spelen volgend seizoen ook weer op dit niveau en hopen dat er dan weer spelers kunnen aansluiten die nu langere tijd geblesseerd zijn geweest.’